الشروط و الأحكام

سياسة الدفع للتسجيل

يجب أن يتم السداد بشكل كامل لرسوم التسجيل في غضون 72 ساعة من التسجيل.

في حالة عدم الدفع خلال هذه الفترة ، سيتم إلغاء التسجيل.

يجب أن يكون الدفع عن طريق التحويل المصرفي إلى حساب شركة صلات الاعمال التجارية الموضح في قسم “طرق الدفع” إما عبر الإنترنت باستخدام خدمات البنك الإلكتروني أو التحويل البنكي.

في كلتا الحالتين ، يرجى حفظ الإيصال لأغراض التسجيل.

يجب على المشارك كتابة رقم التحويل المصرفي وتاريخ التحويل واسم البنك على التسجيل المقدم في الموقع و إرفاق قسيمة البنك.

يمكن أيضًا سداد المدفوعات نقدًا في مكان انعقاد الحدث عند مكتب التسجيل كرسوم تسجيل.

يتم تحديد رسوم التسجيل في وقت الدفع.

تأكيد التسجيل

يتم إرسال تأكيد تسجيلك عبر البريد الإلكتروني في غضون 5 أيام عمل عند تأكيد استلام الدفع.

إذا لم تستلم خطاب التأكيد بعد 5 أيام عمل ، فيرجى التواصل معنا على info@bizlinks.com.sa

إلغاء التسجيل واسترداد المبلغ

يجب عليك الاتصال بنا في موعد لا يتجاوز أسبوعين قبل بدء الحدث ، لإلغاء التسجيل.

بالنسبة للإلغاء ، سيتم استرداد رسوم التسجيل الخاصة بك بنسبة أقل من 30٪ من رسوم الإلغاء.

لن يتم رد أي مبلغ مقابل إلغاء التسجيل بعد ذلك الوقت.

عند طلب إلغاء التسجيل يجب تزويدنا باسم المسجل وعنوان البريد الإلكتروني ورقم التأكيد والمبلغ المدفوع.

أرسال طلبات الإلغاء تكون عبر info@bizlinks.com.sa

أسئلة عن التسجيل

للأسئلة أرجو مراسلتنا على البريد الالكتروني:

info@bizlinks.com.sa

سياسة الحضور:

الحضور من خلال الفصول الافتراضية يعادل الحضور عبر الفصول الدراسية التقليدية. يرجى ملاحظة أن النظام سيتتبع حضور المتعلمين ومشاركتهم ووقت تسليم الاختبارات لتحديد ما إذا كان المشارك مؤهلاً لاستلام الشهادة.

تتطلب بعض الدورات التدريبية تدريبًا عمليًا لممارسة المهارات. سيحتاج المتعلمون إلى حضور هذا الجزء في المقر المحدد للتطبيق العملي وذلك ليكون مؤهل للحصول على الشهادة.

الحصول على الشهادات وساعات التعليم الطبي المستمر وجميع وما يترتب على حضور فعالية تخضع لمتطلبات الحصول على ذلك حسب كل فعالية، ومن ذلك على سبيل المثال لا الحصر : يجب الحضور المباشر لما لا يقل عن 60% من المؤتمرات والدورات والفعالية المعتمدة بالبث المباشر وقت انعقادها من أجل الحصول على الشهادة والساعات، وكذلك يجب تجاوز الاختبارات من أجل الحصول على شهادة وساعات الدورات المسجلة المعتمدة … إلخ, ولا يحق للعضو الذي لم يستكمل متطلبات الحصول على الشهادة أو الساعات المطالبة بذلك، كما لا يحق له المطالبة بأي رسوم دفعها عند عدم استيفائه لتلك المتطلبات

* وتتعهد شركة صلات الاعمال التجاريةبعدم تجاوز العدد المسموح به للمتدربين في الفصول الافتراضية التزامنية.

سياسة الخصوصية :

يحرص مزود الخدمة ويلتزم باحترام خصوصية المشتركين في باقات النظام والمحافظة على سرية جميع بياناتهم، وعدم الدخول على حساباتهم الخاصة إلا بعد طلب المشترك من مزود الخدمة ذلك بعد تزويده ببيانات الدخول لأي غرض يحتاج إليه المشترك ويستدعي دخول مزود الخدمة .

و يحق لمزود الخدمة استخدام البيانات للأغراض التالية :

أغراض الاحصاء وعمل الأبحاث والدراسات دون افشاء البيانات الشخصية لأي من الأعضاء وذلك من أجل  تطوير النظام.

أغراض التسويق و التواصل مع الأعضاء عند الاشتراك أو التسجيل في الفعاليات أو الإشعار بأي تحديثات تهم العضو وتقييم الخدمات المقدمة لشركة صلات الاعمال وشركائها .

أغراض إضافة ساعات التعليم الطبي المستمر أو إصدار الشهادات أو الفواتير أو رسائل تأكيد التسجيل وغيرها .

أغراض خدمة العملاء عند التواصل مع مركز العناية بالأعضاء .

ويمكن للعضو تقديم طلب بعد التواصل معه أو إلغاء الإشعارات أو حذف حسابه نهائياً من النظام، ونشير إلى أنه في حال حذف الحساب نهائياً يترتب على ذلك مسح جميع البيانات بما في ذلك شهادات العضو للفعاليات التي شارك فيها والموجودة ضمن ملفه الشخصي وكذلك إمكانية الدخول على منصة شركة صلات الاعمال التجارية نهائيا .

تعديل البيانات الشخصية :

يمكن للعضو تقديم طلب تعديل بياناته الشخصية، وذلك بما لا يخل بتغيير بيانات صاحب الحساب كلياً ” ويمكن التعديل كل من ” أخطاء الاسم والتهجئة ” البريد الإلكتروني ” رقم الجوال ” التخصص ” رقم التصنيف … إلخ, وذلك من خلال التواصل مع مركز العناية بالأعضاء .

التواصل وخدمة الأعضاء وتوفير الدعم الفني :

يعمل فريق الدعم الفني لتوفير خدماته لكافة منسوبي المنصة وذلك بعدة طرق وهي كالتالي:

– دعم عبر الايميل

– دعم مباشر عبر الهاتف

– دعم داخل قاعة التدريب الافتراضية

– دعم عبر نموذج الدعم الفني بالمنصة

وسائل التواصل:

– عبرالهاتف:  0507948142

– عبر التويتر:Bizlinks_ksa @

– عبر الايميل: info@bizlinks.com.sa

وتعد هذه هي وسائل التواصل الرسمية مع شركة صلات الاعمال التجارية

انقطاع الخدمة / أو توقف مزود الخدمة

في حال انقطاع الخدمة، لأسباب الصيانة وغيرها، يلتزم مزود الخدمة بتعويض الأعضاء بعدد الأيام التي انقطعت فيها الخدمة عن العمل، وذلك بتمديد مدة اشتراكهم وفق عدد أيام انقطاع الخدمة .

في حال توقف مزود الخدمة عن تقديم الخدمة وذلك بـ :

استحواذ شركة أخرى على مزود الخدمة حينها تنتقل الإدارة للشركة المستحوذة ويعتبر البرنامج وما فيه من اشتراكات ملك لها ولها الاستمرار في هذه الاتفاقية أو تغيير ما تراه .

وفي هذه الحالة يلتزم مزود الخدمة بإبلاغ المشترك قبل انتقال الملكية، وفي حال لم تنتهي مدة باقة المشترك في حينه فإن مزود الخدمة يلزم الشركة المستحوذة على الالتزام بالاتفاقية لحين انتهاء اشتراك عضوية العضو.

تغيير الشروط والأحكام :

يحق لشركة صلات الاعمال التجارية  وحدها تغيير الشروط والأحكام متى ما رأت ذلك، وتقوم بإشعار الأعضاء بأي تحديث يجري على سياسة استخدام الشروط والاحكام .

إقرار :

التسجيل في  www.bizlinks.com.sa يعني : أن المشترك يعي ويفهم بشكل كامل جميع الشروط والأحكام المتعلقة بهذا النظام، وأنه اطلع ووافق عليها، وأنه يلتزم بها بشكل كامل، ويتحمل مسؤولية أي انتهاك يَصُدر منه أو يُرصد من خلال حسابه في هذا النظام .

 

Terms and Conditions

Payment policy for registration

Full payment of the registration fee must be made within 72 hours of registration.

If payment is not made within this period, the registration will be cancelled.

Payment must be by bank transfer to the Business Links LLC account shown in the “Payment Methods” section either online using electronic bank services or wire transfer.

In either case, please save your receipt for registration purposes.

The participant must write the bank transfer number, the date of the transfer and the name of the bank on the registration submitted on the site and attach the bank voucher.

Payments can also be made in cash at the venue of the event at the registration desk as a registration fee.

The registration fee is determined at the time of payment.

Registration confirmation

Confirmation of your registration will be emailed within 5 business days upon confirmation of receipt of payment.

If you have not received your confirmation letter after 5 working days, please contact us at info@bizlinks.com.sa

Cancellation of registration and refund

You must contact us no later than two weeks before the start of the event, to cancel your registration.

For cancellation, your registration fee will be refunded at less than 30% of the cancellation fee.

No refund will be given for cancellation of registration after that time.

When requesting deregistration, you must provide us with the name of the registrant, e-mail address, confirmation number and the amount paid.

Sending cancellation requests is via info@bizlinks.com.sa

Questions about registration

For questions, please email us at:

info@bizlinks.com.sa

Attendance Policy:

Attending through a virtual classroom is equivalent to attending a traditional classroom. Please note that the system will track learners’ attendance, participation, and test delivery time to determine if the participant is eligible to receive the certificate.

Some courses require hands-on training to practice the skills. Learners will need to attend this part at the designated location for the practical application in order to be eligible for certification.

Obtaining certificates, continuing medical education hours, and all the consequences of attending an event are subject to the requirements for obtaining this according to each event, including but not limited to: Direct attendance of at least 60% of the conferences, courses, and events approved by live broadcast at the time of their convening are required to Obtaining the certificate and hours, as well as passing exams in order to obtain a certificate and the hours of approved registered courses … etc. A member who has not completed the requirements for obtaining the certificate or hours is not entitled to claim this, nor is he entitled to claim any fees paid when he does not meet those requirements

* The Business Links LLC undertakes not to exceed the allowed number of trainees in the synchronous virtual classes.

Privacy policy :

The service provider is keen and committed to respecting the privacy of subscribers in the system packages, maintaining the confidentiality of all their data, and not accessing their own accounts except after the subscriber requests the service provider to do so after providing him with the access data for any purpose the subscriber needs and that requires entering the service provider.

The service provider has the right to use the data for the following purposes:

For the purposes of statistics, conducting research and studies, without disclosing personal data to any of the members, in order to develop the system.

Marketing purposes and communicating with members when subscribing or registering in events or notifying any updates of interest to the member and evaluating the services provided to the Business Links Company and its partners.

Purposes of adding CME hours, issuing certificates, invoices, registration confirmation letters, and others.

Customer service purposes when communicating with the Organ Care Center.

The member can submit a request after communicating with him, cancel notifications, or permanently delete his account from the system, and we note that in the event of permanent deletion of the account, all data, including the member’s certificates of the events he participated in and which are in his profile, as well as access to the Business Links Company platform for all.

Modification of personal data:

The member can submit a request to amend his personal data, without prejudice to changing the account holder’s data completely.” The modification can be made by “name and spelling errors” email “mobile number” “specialization” classification number … etc., by communicating with the Member Care Center.

Communication, member service and technical support:

The technical support team works to provide its services to all employees of the platform in several ways, as follows:

Email support

Direct phone support

– Support inside the virtual training room

Support via the platform’s technical support form

Means of communication:

– By phone: 0507948142

– via Twitter: @Bizlinks_ksa

– Via email: info@bizlinks.com.sa

This is the official means of communication with the Business Links LLC

Service interruption / service provider interruption

In the event of service interruption, for maintenance and other reasons, the service provider is obligated to compensate the members for the number of days during which the service was interrupted, by extending their subscription period according to the number of days of service interruption.

If the service provider stops providing the service by:

The acquisition of the service provider by another company, at which time the management will move to the acquiring company, and the program and the subscriptions it contains are considered their property and they may continue with this agreement or change what they see fit.

In this case, the service provider is obligated to inform the subscriber before the transfer of ownership, and if the subscriber’s package period has not expired at the time, the service provider obliges the acquiring company to abide by the agreement until the member’s membership subscription expires.

Change the terms and conditions:

Business Links Company alone has the right to change the terms and conditions whenever it deems it appropriate, and it will notify the members of any update on the use policy of the terms and conditions.

Endorsement :

Registering in www.bizlinks.com.sa means: that the subscriber is fully aware and understands all the terms and conditions related to this system, that he has read and agreed to them, and that he is fully committed to them, and he bears responsibility for any violation issued by him or detected through his account in this system.